Destinatii populare TEZ TOUR:
  • toate destinatiile
  • All inclusive
  • Exotice
  • Explorare
  • Familie
  • Iarna
  • Plaja
  • Ski
  • Summer

Turist memo

Informatii operationale

Rugam turistii ca inainte de plecare sa verifice atat aeroportul de plecare si orarul de zbor, cat si conditiile de bagaj ale companiei aeriene cu cara calatoresc.

Pentru indeplinirea formalitatilor de calatorie rugam turistii sa se prezinte la biroul de check-in al companiei aeriene (urmariti tabelul de informatii) cu doua, preferabil 3 ore inainte de ora prevazuta pentru decolare.

La biroul de check-in (o. Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara si Iasi) se va afla reprezentantul Tez Tour in scopul supervizarii/asigurarii in bune conditii a imbarcarii pentru cursa charter.

In cazul in care turistii nu se pot prezenta cu doua ore inainte pentru indeplinirea formalitatilor de check-in (intarzieri, neprezentare) va rugam sa contactati reprezentantul Tez Tour din aeroportul de plecare si sa il informati in privinta problemei aparute.

Numarul de telefon de contact pentru zborurile din aeroporturile Romaniei:

Bucuresti - Ciprian Rusu/Octavian Bejan +40 725 508 231

Cluj-Napoca - Gabi Petran +40 728 966 894

Timisoara - Mia Safta +40 772 229 436

Iasi - Diana Marcoci  +40 755 451 168

Craiova - Bianca Neacsu +40 728 367 056

Telefon situatii de urgenta: +40 728 930 981

Va rugam apelati acest numar doar in caz de urgenta (cand problema nu poate fi rezolvata in timpul programului de lucru) legat de rezervarile dumneavoastra sau pentru probleme aparute pe parcursul sejurului pentru care este necesara interventia unui agent Tez Tour. Pentru orice alta situatie nu vi se va putea acorda asistenta si veti fi rugat sa contactati biroul.

Turistii sunt rugati sa verifice conditii generale de calatorie TEZ si, de asemenea, sa verifice recomandarile de calatorie ale Ministerului Afacerilor Externe.


Pentru destinatia Turcia (Antalya)

Rugam turistii sa aiba ca si document de calatorie pasaportul turistic (temporar sau permanent) valabil 6 luni de la data returului in tara. Pasapoartele diplomatice sau alte acte au regim special, va rugam consultati www.politiadefrontiera.ro

Incepand cu 21 mai 2024, cetatenii romani pot intra in Turcia folosind doar cartea de identitate romaneasca valabila. La punctele de frontiera, se va completa un formular in care vor fi mentionate datele de intrare, numele, prenumele, cetatenia si sexul persoanei.

Este important ca acest formular sa fie pastrat pentru a fi prezentat la controalele de rutina si la iesirea din Turcia.

Aceasta masura se aplica exclusiv calatoriilor in scop turistic. Calatorii vor trebui sa prezinte la punctele de frontiera turcesti documentatia specifica sejurului, inclusiv biletul de avion dus-intors si voucherul de cazare, nefiind insa necesara prezentarea pasaportului romanesc.

De asemenea, este esential ca, cartea de identitate sa fie valabila pe intreaga durata a sederii.

Documentele necesare calatoriei pentru infanti, copii, minori insotiti de un singur parinte sau neinsotiti de parinti le gasiti in documentul „Recomandari Politia de frontiera romana” la sectiunea Conditii de calatorie sau pe www.politiadefrontiera.ro. Pentru mai multe infomatii va rugam consultati  www.mae.ro, www.politiadefrontiera.ro.

Dupa ce ajung la destinatie si isi recupereaza bagajele, turistii sunt rugati sa mearga catre zona de iesire din terminalul aeroportului, unde vor gasi una sau mai multe ghisee ale companiei TEZ. Acolo, vor fi intampinati de reprezentanti TEZ, imbracati in uniforma oficiala a companiei (camasa galbena cu sigla TEZ). Reprezentantii TEZ vor insoti turistii pana la hotel si vor oferi informatii de baza despre tara. Mai multe detalii vor fi transmise in cadrul intalnirii de a doua zi care va avea loc in lobby-ul hotelului in care sunt cazati turistii. Recomandam turistilor sa se intalneasca cu reprezentantul TEZ, chiar daca acestia nu viziteaza tara pentru prima data, pentru a obtine mai multe informatii si a evita neintelegerile pe tot parcursul sejurului. In ziua plecarii, un reprezentantul TEZ va insoti turistii la aeroport. De asemenea, in cadrul intalnirii cu reprezentantul TEZ, va fi activat un link catre o aplicatie mobila pentru turisti, prin intermediul careia turistul va avea acces constant la diverse tipuri de informatii privind transferul inapoi la aeroport, excursii etc.

Numarul de telefon mobil pentru situatii de urgenta pe parcursul sejurului in Turcia este +90 533 381 98 00.


Pentru destinatia Grecia (Creta, Rodos si Peloponesse)

Rugam turistii sa aiba ca si document de calatorie cartea de identitate sau pasaportul turistic (temporar sau permanent) valabil 6 luni de la data returului in tara. Pasapoartele diplomatice sau alte acte au regim special, va rugam consultati www.politiadefrontiera.ro.

Documentele necesare calatoriei pentru infanti, copii, minori insotiti de un singur parinte sau neinsotiti de parinti le gasiti in documentul „Recomandari Politia de frontiera romana” la sectiunea Conditii de calatorie sau pe www.politiadefrontiera.ro. Pentru mai multe infomatii va rugam consultati  www.mae.ro, www.politiadefrontiera.ro.

La sosire la destinatie si dupa preluarea bagajelor turistii vor prodeca catre iesire din terminalul aeroportului, unde vor gasi un stand TEZ cu reprezentatul TEZ imbracat in uniforma oficiala a companiei (camasi galbene cu sigla TEZ). Reprezentantii TEZ vor insoti turistii pana la hotel si vor oferi informatii de baza despre tara. Totodata, turistii vor primi de la insotitorul de transfer (transferman) o brosura cu codul QR care poate fi activat cu ajutorul telefonului mobil, pentru a primi acces pe pagina web cu mai multe detalii legate de transfer, excursii, intormatii generale despre tara etc.

Din 1 ianuarie 2024, toate hotelurile din Grecia percep o noua "Taxa de Rezilienta Climatica", care inlocuieste "Taxa de Oras". Aceasta este destinata combaterii efectelor crizei climatice.

Taxele sunt:

Hoteluri 1*-2*: 1,50 €/camera/noapte
Hoteluri 3*: 3,00 €/camera/noapte
Hoteluri 4*: 7,00 €/camera/noapte
Hoteluri 5*: 10,00 €/camera/noapte

Turistul va plati aceasta taxa la receptia hotelului, la check-in.

Numerele de telefon mobil pentru situatii de urgenta pe parcursul sejurului in Grecia sunt +30 281 030 17 00, +30 281 030 17 02 (voce) si +30 693 600 23 17 (pentru mesaje de Whatsapp)

Pentru destinatia Egipt (Hurghada si Sharm el-Sheikh)

Rugam turistii sa aiba ca si document de calatorie pasaportul turistic (temporar sau permanent) valabil 6 luni de la data returului in tara. Pasapoartele diplomatice sau alte acte au regim special, va rugam consultati www.politiadefrontiera.ro.

Documentele necesare calatoriei pentru infanti, copii, minori insotiti de un singur parinte sau neinsotiti de parinti le gasiti in documentul „Recomandari Politia de frontiera romana” la sectiunea Conditii de calatorie sau pe www.politiadefrontiera.ro. Pentru mai multe infomatii va rugam consultati  www.mae.ro, www.politiadefrontiera.ro.

Dupa ce ajung la destinatie si isi recupereaza bagajele, turistii sunt rugati sa mearga catre zona de iesire din terminalul aeroportului, unde vor gasi una sau mai multe ghisee ale companiei TEZ. Acolo, vor fi intampinati de reprezentanti TEZ, imbracati in uniforma oficiala a companiei (camasa galbena cu sigla TEZ). Reprezentantii TEZ vor insoti turistii pana la hotel si vor oferi informatii de baza despre tara. Mai multe detalii vor fi transmise in cadrul intalnirii cu ghidul hotelier in lobby-ul hotelului in care sunt cazati turistii. Recomandam turistilor sa se intalneasca cu reprezentantul TEZ, chiar daca acestia nu viziteaza tara pentru prima data, pentru a obtine mai multe informatii si a evita neintelegerile pe tot parcursul sejurului. In ziua plecarii, un reprezentantul TEZ va insoti turistii la aeroport.

Numarul de telefon mobil pentru situatii de urgenta pe parcursul sejurului in Egipt (Hurghada si Sharm) este +20 111 005 90 00.


Pentru destinatia Spania (Mallorca)

Rugam turistii sa aiba ca si document de calatorie cartea de identitate sau pasaportul turistic (temporar sau permanent) valabil 6 luni de la data returului in tara. Pasapoartele diplomatice sau alte acte au regim special, va rugam consultati www.politiadefrontiera.ro.

Documentele necesare calatoriei pentru infanti, copii, minori insotiti de un singur parinte sau neinsotiti de parinti le gasiti in documentul „Recomandari Politia de frontiera romana” la sectiunea Conditii de calatorie sau pe www.politiadefrontiera.ro. Pentru mai multe infomatii va rugam consultati  www.mae.ro, www.politiadefrontiera.ro.

La sosirea in aeroport, turistii trebuie sa se apropie de un reprezentant TEZ pentru a se inregistra pentru transferul cu autocarul sau transferul individual si pentru a primi informatii despre urmatoarele actiuni. Reprezentantul TEZ va purta uniforma oficiala a companiei (polo galben cu sigla TEZ TOUR si o placuta TEZ TOUR) si se afla de obicei in fata zonei de preluare a bagajelor in interiorul terminalului.

Daca turistii au rezervat o masina de inchiriat (rent a car) in aeroport, sunt rugati sa se apropie de reprezentantul TEZ si sa il informeze in acest sens.

Autobuzele din Aeroportul Mallorca circula la intervale de 45-60 de minute, in functie de gradul de ocupare.

Transferul se desfasoara fara un ghid insotitor.

In cazul unor bagaje pierdute, intarzieri in interiorul cladirii aeroportului, sau in cazul unor circumstante neprevazute, este necesar ca turistii sa contacteze serviciul de asistenta la numarul de telefon: +34 971 49 87 64 sau prin WhatsApp, Viber, Telegram la numarul: +34 647 48 01 96/ +34 637 736 82

IMPORTANT! Durata maxima de asteptare a soferului in aeroport este de 60 de minute dupa aterizarea efectiva a zborului. Dupa acest timp, serviciul de transfer individual nu poate fi oferit.

ATENTIE!

Pentru a afla ora transferului de retur "Hotel -> Aeroport", turistii trebuie sa apeleze biroul NEO TRAVEL (TEZ TOUR SPANIA) cu o zi inainte de plecare, intre orele 10:00 si 18:00, la numarul: +34 971 49 87 64, pentru a obtine informatii despre ora la care vor fi preluati, sau pot consulta ghidul lor hotelier.


Pentru destinatia Spania (Tenerife)

Rugam turistii sa aiba ca si document de calatorie cartea de identitate sau pasaportul turistic (temporar sau permanent) valabil 6 luni de la data returului in tara. Pasapoartele diplomatice sau alte acte au regim special, va rugam consultati www.politiadefrontiera.ro.

Documentele necesare calatoriei pentru infanti, copii, minori insotiti de un singur parinte sau neinsotiti de parinti le gasiti in documentul „Recomandari Politia de frontiera romana” la sectiunea Conditii de calatorie sau pe www.politiadefrontiera.ro. Pentru mai multe infomatii va rugam consultati  www.mae.ro, www.politiadefrontiera.ro.

La sosirea in Aeroportul Tenerife, in zona de sosiri, turistii vor fi intampinati de un reprezentant TEZ TOUR imbracat in uniforma oficiala (o camasa galbena cu o cravata albastra, pantaloni/ fusta albastra) si cu o pancarta/dosar TEZ TOUR.

Pentru a se inregistra, turistii sunt rugati sa se prezinte la reprezentantul TEZ TOUR care le va inmana cate un plic personalizat cu informatii.

Reprezentantul TEZ va distribui plicuri informative care contin informatii despre ora intalnirii cu ghidul hotelier si despre ora transferului de retur catre aeroport. In plic turistii vor gasi si programul excursiilor pentru perioada sejurului.

Informatii importante:

Durata maxima de asteptare pentru transfer este de 60 de minute de la aterizare. Daca turistii nu reusesc sa ajunga la transfer in timp util, ghidul si soferul vor astepta 60 de minute (in aeroport) si apoi vor pleca. In caz de intarziere, turistii va trebuie sa isi asigure singuri transferul la hotel/aeropor, cu suportarea tuturor costurilor suplimentare. La rezervarea transferului, este necesara furnizarea numarul de telefon al turistilor.

In caz de intarziere a bagajelor sau alte situatii, este necesara informarea reprezentantului TEZ TOUR.

Fiecare turist va avea o intalnire personala cu ghidul in a doua zi dupa sosire. Este de retinut ca ghidul nu va putea sustine intalniri repetitive cu turistii.

Pentru alte intrebari si informatii suplimentare, turistii sunt rugati sa contacteze biroul din Tenerife prin WhatsApp la numarul +34 647 40 35 70 intre orele 09:00 si 18:00 sau prin email la adresa tenerife@neo.travel.

Intalnirea in aeroport si intalnirile de bun venit se vor desfasura in limba engleza, iar excursiile cu ghidul TEZ TOUR vor fi in limba romana.


Pentru destinatia Cipru

Rugam turistii sa aiba ca si document de calatorie cartea de identitate sau pasaportul turistic (temporar sau permanent) valabil 6 luni de la data returului in tara. Pasapoartele diplomatice sau alte acte au regim special, va rugam consultati www.politiadefrontiera.ro.

Documentele necesare calatoriei pentru infanti, copii, minori insotiti de un singur parinte sau neinsotiti de parinti le gasiti in documentul „Recomandari Politia de frontiera romana” la sectiunea Conditii de calatorie sau pe www.politiadefrontiera.ro. Pentru mai multe infomatii va rugam consultati  www.mae.ro, www.politiadefrontiera.ro.

La sosirea in aeroport, turistii trebuie sa se apropie de un reprezentant TEZ pentru a se inregistra pentru transferul cu autocarul sau transferul individual si pentru a primi informatii despre urmatoarele actiuni. Reprezentantul TEZ va purta uniforma oficiala a companiei (polo galben cu sigla TEZ TOUR si o placuta TEZ TOUR) si se afla de obicei in fata zonei de preluare a bagajelor in interiorul terminalului.

Dupa terminarea procedurilor de sosire la aeroport, turistii vor primi cate un plic, cu toate informatii le esentiale legate de sejurul lor in Cipru. Pe fata plicului exista informatii (data si ora) despre intalnirea cu reprezentantul hotelului din cadrul TEZ! La ora indicata pe plic, un reprezentant al hotelului va astepta turistii in lobby-ul hotelului.

La intalnirea informativa, reprezentantul hotelului va oferi turistilor un program de excursii optionale in Cipru.

Excursiile cu autobuzul sunt insotite de un ghid autorizat si vorbitor de limba romana.

Numarul de telefon mobil pentru situatii de urgenta pe parcursul sejurului in Cipru este +35 777 778 484.

Amplasati steagul intr-un punct dorit pe harta
OK
For the convenience of users, providing personalized information, remembering personal preferences and site settings, our site uses cookies and other similar technologies. To use the site you must confirm your consent to use the specified technologies. Detalii
Accept